کانون سازندگان اندیشه جوان

اندیشه اینجاست کنار شما. . .

کانون سازندگان اندیشه جوان

اندیشه اینجاست کنار شما. . .

جوان

واین این کلمه چهار حرفی با عمقی ژرف از معانی و واژگانی همچون ،شور ،نشاط ،سرور، حرکت،احساسات ،عشق، خامی ،صداقت ، راستی، قدرت و بسیاری از صفت های زیبا که خاص این کلمه چهار حرفی است. 
از میان تمامی فصول زندگی انسانها جوانی از اهمیت خاص و ویژه ای برخوردار است، به عبارتی این دوره را بهار زندگی می دانند و پایه های اساسی شخصیت هر فردی در این دوران بنا می شود چرا که در این دوران تمام خصوصیات و تواناییهای انسانی به اوج شکوفایی و کارایی رسیده اند و به راحتی قابل انعطاف می باشند.لذا از همین رو دوره جوانی تاثیر بسزایی اولا در ساختن شخصیت فردی افراد و ثانیا در شکل دهی شخصیت جامه موثر است. 

ادامه مطلب ...

جامعه شناسی فرار مغزها

کتاب " جامعه شناسی فرار مغزها " پس از چند سال انتظار منتشر شد. این کتاب تالیف علی طایفی بوده و در 160 صفحه توسط نشر فروغ منتشر شده است.

ادامه مطلب ...

تکنیک نقشه های ذهنی برای ایده یابی!؟

نقشه های ذهنی یک نوع یادداشت برداری تمام رنگی و مصور است که می تواند توسط یک نفر و یا گروهی از افراد تهیه شود . در کانون نقشه ایده و یا تصور اصلی قرار دارد. سپس از این کانون شاخه هایی منشعب می شوند که نشان دهنده ایده های اصلی بوده و همه آنها به ایده ای که در مرکز نقشه قرار دارد متصل می باشند.

ادامه مطلب ...