کانون سازندگان اندیشه جوان

اندیشه اینجاست کنار شما. . .

کانون سازندگان اندیشه جوان

اندیشه اینجاست کنار شما. . .

گزارش مجمع عمومی

خب بالاخره تو برگزاری مجمع عمومی هم تبحر لازمو پیدا کردیم سر قراری که با هم گذاشتیم مجمع سر ساعت 3 تشکیل شد و با صحبت های بازرس محترم سازمان تشکل ها سر کار خانوم اسماعیلی شروع و طبق قانون که میگه جلسه باید  دو سوم اعضا حضور داشته باشند  جلسه با 30 نفر به رسمیت شناخته شد 7نفر آمادگی کاندید شدن خود جهت سمت دبیر کلی اعلام کردن .که اسامی به ترتیب زیر هستن.

1.پوریا حبیبی

2.داود طالب زاده

3.حسام استادی

4.علی رهنما

5.شقایق حاجی جعفری

6.علی رهنما

7.امیر نادری

هر کدوم از دوستان کاندید خودشون رو معرفی کردند و رزومه از کارهای گذشته در خارج کانون و در داخل کانون ارائه دادند و دوستانی هم به برنامه های آینده کانون اشاره کردند

 بعد از معرفی هر کاندید توسط خودشون زمانی داده شده تا دوستان حاضر در جلسه اشخاص  مورد نظرشونو انتخاب کنند ،هر نفر باید 5 شخص را انتخاب می کرد که نفر اول دبیر کل و نفرات  اول و دوم اعضای شورای مرکزی و نفرات 4 و پنجم اعضای علی البدل به ترتیب هستن.

رای گیری به پایان رسید و نوبت شمارش آرا شد

آقای پوریا حبیبی دبیر کل سابق کانون با 27 رای به عنوان نفر اول  و بعد از ایشون آقای داود طالب زاده روابط عمومی کانون با 26 رای به عنوان نفر دوم و آقای حسام استادی با مدیریت فضای مجازی کانون با 25 رای به ترتیب افراد انتخاب شده توسط شما دوستان بودند. نفرات چهارم و پنجم به ترتیب خانوم شقایق حاجی جعفری و آقای علی رهنما انتخاب شدند.

 بعد شمارش به 5 نفر از دوستان به قید قرعه جوایزی اهدا شد سپس گزارشی دبیر کل از عملکرد 6 ماه گذشته به صورت کوتاه گفت.

و پس از پایان گزارش بسته تفریحی و رفاهی کانون به اعضا تقدیم و بعد از مدعوین پذیرایی شد.ممنون که در پیمودن این راه کنار ما بودید وبا هم توانستیم اندیشه مان گسترش دهیم.

باشد که قدردان تمام محبت هایتان باشیم.