کانون سازندگان اندیشه جوان

اندیشه اینجاست کنار شما. . .

کانون سازندگان اندیشه جوان

اندیشه اینجاست کنار شما. . .

شما هم به ما بپیوندید

علاقه مند است به اطلاع برساند این کانون در طول سال برنامه های مدونی دارد که زمان و نحوه ی بر گزاری آنها ،نام میهمانان متخصص و سایر شرایط به سمع و نظر عموم خواهد رسید.جهت بهره مندی از مزایایی چون شرکت در سلسله نشست های تخصصی در امور جوانان،اهدای لوح فشرده،کاتالوگ،جزوه،جایزه به اعضای فعال،خبرنامه ی وبلاگ و... به عضویت این کانون دربیایید.برای عضویت کافی است به بخش نظردهی این مطلب یا لینک اتباط با ما مراجعه کرده و اطلاعات خود را به شرح زیر اعلام نمایید:

۱ـنام و نام خانوادگی

۳ـتلفن منزل

۴ـتلفن همراه

۵ـایمیل یا نمابر(در صورت وجود)

پس از اتمام عملیات عضویت با شماره ای که شما اعلام کرده اید تماس گرفته خواهد شد.در این تماس شماره ی عضویتتان به شما اعلام خواهد شد که شماره ی پرونده ی شما نیز می باشد و تمام اطلاعات شما در رابطه با کانون از جمله تعداد شرکت در جلسات و... با این شماره قابل پیگیری خواهد بود.

در پایان از کلیه ی عزیزانی که فکر میکنند تخصصشان در راستای پیشبرد اهداف این کانون موثر واقع خواهد شد و خود نیز تمایل به همکاری دارند دعوت ویژه به عمل می آید که حتما در فرم عضویت خود (چه از طریق وبلاگ و چه از طریق تلفنی)آن را قید کنند، تا پس از بررسی در در اسرع وقت به کار گرفته شود.
نظرات 2 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 26 اسفند 1389 ساعت 08:05 ق.ظ http://www.hematiy.blogfa.com

سلام
ممنون از حضور شما
پیشا پیش سال جدید را تبریک عرض می کنم
باز هم منتظر حضور گرم شما هستم

بهرام شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 04:16 ب.ظ http://1p.blogsky.com/

سلام عمو من ۶ سالمه میتونم عضو بشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد