کانون سازندگان اندیشه جوان

اندیشه اینجاست کنار شما. . .

کانون سازندگان اندیشه جوان

اندیشه اینجاست کنار شما. . .

جوانی واهمیّت آن

درتمام جوامع جوانان ازقشرهای همیشه موردتوجه بوده اند.هم درمواقع گونا گون تاریخی وهم در مواضع گوناگون جغرافیایی. به دلایلی از جمله پر شور وحرارت بودن،برخورداری ازاراده ی قوی،قدرت ریسک پذیری بالا و... .

شاید بتوان گفت درجوامع پیشرفته برنامه ریزی مناسبی از سنین پایین برای جوانان انجام شده تا به حد بالایی از پیشرفت برسند. بخش عمده ی تمرکزمسؤولین هر دیاربرمسأله ی جوانان است.اساسا حرکت های مهم بر عهده ی جوانان است و برنده آن که به نیکی این توان بشناسد و بهین کس آن که این حرارت بلاانقطاع را در ظرفیت بجا و مناسبی خرج کند.

اگر ازمون و خطا های پر شماره ی این قشر با کمی آموزش و مشاوره همراه شود،چه بسا بتوان به کمرنگ شدن بخش خطا امیدوار بود.جوان تازه تازه دارد در خودش جا می افتد.مرحله ی بحرانی و انقلابی بلوغ را پشت سر گذاشته و آرام آرام می پذیرد که در پوست عقلانیات خود آرمیده .علیرغم تصمیمات عمدتا انفجاری اش میخواهد معقول ترین راهبرد ها را دست مایه ی رسیدن به اهدافش قرار دهد.به همین منظور باید این دوران خالی از لطف مشاوره نباشد .

امید است گام های بر داشته شده در راستای تحقق این امر رنگ رکود به خود نگیرد ویاری مسؤولین ذیربط و دل سوزان،فصلی وزود گذرنباشد.

باشد که روز سر بلندی مردمان این مرزو بوم با درخشش ستارگان جوان اش در آسمان بلند بالای افتخارات ملی فرا رسد.      

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد